sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Hampurilaisateria joka päätti mässäysviikon

That's right, oon mässännyt tällä viikolla. Kaloreita oon laskenut vain parina päivänä päivän loppuun saakka. Parina päivänä oon lopettanut laskemisen kesken päivän, kun tilanne on näyttänyt niin epätoivoiselta, ja kolmena päivänä en oo laskenut ollenkaan. En tiedä mikä mua on vaivannut, oon vaan syönyt kaikkea mitä ei pitäisi. Tai ainakaan sellaisia määriä, mitä tällä viikolla oon vetänyt. Valikoimaan on kuulunut jäätelöä, suklaata, karkkia, pizzaa, pipareita, sipsejä...

Tää viikko mulla oli maanantaita lukuunottamatta lomaa, joten saattaa olla, että mässäily jopa näkyy vaa'alla. Ei ollut työn tuomaa ekstrakulutusta, mutta sentään liikuin 3 tuntia 57 minuuttia (kävely, juoksu, Move Fitness, sulkapallo). Päätin, että ensi viikolla palaan ruotuun.

Jee, hyvä minä! Erään Move Fitness-rykäyksen jälkeisiä tunnelmia.

Seuraavaksi vähän toisenlaisia tunnelmia tältä päivältä. Biffit tein itse, loput on kaupasta.

Aika muhkeita niistä tuli. Naudan 10-prosenttista jauhelihaa mausteina suolaa, mustapippuria ja chilihiutaleita, paistettuna rypsiöljyssä.


Päivän pääateria: hamppari jossa pihvi, miniluumutomaatia ja sipulista kastiketta, ranskalaisia ketsupilla ja porkkanoita. Juomana Coca-Cola Zero Cherryä. Kaloreista ei hajuakaan.

Tää viikko meni siis penkin alle, mutta onneksi tulee muita viikkoja. Ensi viikolla jatkan liikuntaa, jos pääsisi lähemmäksi kuutta tuntia viikkotasolla. Syömisten osalta on pakko skarpata. Oonkin jo tehnyt huomiselle terveelliset eväät, ja kunhan vaan pysyttelen illalla erossa herkuista niin päivästä tulee hyvä!

Palaillaan (toivottavasti iloisemmissa merkeissä)!

- Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti